Nasza strona wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników i zbierania danych statystycznych oraz marketingowych - zgodnie
z Polityk? plików cookies. W każdej chwili mog? Państwo zmienić ustawienia i zasady przechowywania plików cookies w swojej przegl?darce.
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Aktualności  
Urząd Miasta Krakowa wybrał rozwiązanie ATM S.A.
10.12.2008

ATM S.A. wygrała przetarg publiczny organizowany przez Urząd Miasta Krakowa, na "wykonanie projektu organizacji komórki informatycznej zgodnego z ITIL oraz dostawę i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie służbami informatycznymi".

Złożona przez ATM oferta, obejmująca wdrożenie autorskiego rozwiązania spółki, Atmosfera Service Desk, została oceniona najwyżej i tym samym wybrana spośród sześciu złożonych ofert. Po raz kolejny rozwiązanie z rodziny aplikacji Atmosfera okazało się najlepszym rozwiązaniem pod względem oferowanej jakości i ceny. Wartość przetargu wynosi ponad 300 tys. zł.

W roku 2009 ATM zamierza mocniej zaznaczyć swoją obecność w sektorze publicznym także w dziedzinie rozwiązań z rodziny Atmosfera, a w szczególności z systemem service desk — najczęściej kupowanym przedstawicielem tej rodziny. W ostatnich miesiącach spółka analizowała możliwości zwiększenia sprzedaży tego typu rozwiązań właśnie w sektorze publicznym. Intensywniejsze wykorzystanie przez administrację publiczną środków z funduszy unijnych, a także coraz lepsze rozpoznawanie marki Atmosfera i rosnąca liczba referencji pozwalają liczyć na znaczący wzrost sprzedaży. W efekcie ATM zdecydował się wzmocnić swój zespół sprzedażowy i agresywniej walczyć o tego typu klientów. Pierwsze pozytywne efekty, jak widać, nadeszły szybko.



 
w góręw górę