Nasza strona wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników i zbierania danych statystycznych oraz marketingowych - zgodnie
z Polityk? plików cookies. W każdej chwili mog? Państwo zmienić ustawienia i zasady przechowywania plików cookies w swojej przegl?darce.
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Aktualności  
Artegence pierwszym klientem ATM S.A. w Telehouse.Poland
12.02.2010

ATM S.A. przywitała agencję reklamową Artegence — pierwszego klienta, który właśnie zakończył instalację sprzętu w nowoczesnym centrum kolokacyjnym Telehouse.Poland, które dysponuje łączną powierzchnią 3700 m kw. Inne firmy idą w ślady Artegence — w najbliższym czasie ATM S.A. rozpocznie w Telehouse.Poland świadczenie usług kolokacji i hostingu dla kolejnych klientów z Polski i zagranicy.

Podczas uroczystości w budynku Telehouse.Poland przy ul. Konstruktorskiej w Warszawie przedstawiciele Artegence Sp. z o.o. i ATM S.A. dokonali wspólnego otwarcia nowo oddanej do użytku powierzchni kolokacyjnej. Maciej Krzyżanowski, wiceprezes zarządu ATM S.A., złożył na ręce prezesa zarządu Artegence Artura Gortycha okolicznościowy dyplom oraz wręczył symboliczną „palmę pierwszeństwa” — z życzeniami owocnej współpracy w kolejnych latach.

Z uznaniem śledzimy pełen sukcesów rozwój Artegence na polskim rynku i jesteśmy przekonani, że klienci tej interaktywnej agencji docenią profesjonalne zaplecze technologiczne i telekomunikacyjne, które umożliwia Artegence świadczenie usług z zakresu e-marketingu na najwyższym poziomie” — powiedział Maciej Krzyżanowski, wiceprezes ds. operacyjnych ATM S.A.

W ramach wielu prowadzonych przez Artegence projektów wdrażamy zaawansowane rozwiązania technologiczne i budujemy wydajne platformy serwerowe. Dlatego szczególnie istotna jest dla nas jakość zaplecza telekomunikacyjnego i infrastruktura dostarczana nam przez ATM, która zapewnia swobodny rozwój wszelkich przedsięwzięć” – zaznacza Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający Artegence.

Oprócz udostępniania powierzchni kolokacyjnej w Telehouse.Poland ATM S.A. świadczy dla Artegence Sp. z o.o. także usługi w sieci IP.

Telehouse.Poland to przygotowane przez teleinformatyczną spółkę ATM S.A. nowe centrum danych o powierzchni 3700 m kw. Obiekt został zaprojektowany na potrzeby kolokacji i usług telekomunikacyjnych w sposób, który zapewnia możliwość rozwoju w nadchodzących latach. Lokalizacja nowej serwerowni mieści się w ścisłym centrum biznesowym Warszawy, poza główną siedzibą ATM S.A. Telehouse.Poland posiada doskonałe możliwości telekomunikacyjne, będąc obecnie jedną z najbardziej atrakcyjnych i pożądanych serwerowni w Polsce.


ATM S.A. jest spółką teleinformatyczną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pod marką ATMAN świadczy usługi telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw i instytucji w oparciu o własne sieci światłowodowe i centra danych. Najważniejsze składniki oferty ATM to: dostęp do Internetu, szerokopasmowa transmisja danych oraz usługi kolokacji i hostingu. Spółka świadczy także usługi telefoniczne oraz outsourcingu telekomunikacyjnego. Głównymi odbiorcami usług są operatorzy telekomunikacyjni, media tradycyjne i portale internetowe oraz firmy z sektora finansowego, handlowego i przemysłowego.

Od 2006 roku ATM S.A. z sukcesem buduje grupę kapitałową, w skład której wchodzi obecnie 10 podmiotów z Polski i zagranicy. Spółki grupy kapitałowej uzupełniają kompetencje telekomunikacyjne ATM S.A. w dwóch głównych obszarach: integracji systemów teleinformatycznych oraz produkcji i wdrażania oprogramowania aplikacyjnego. Dokładniejsze informacje pod adresem: www.atm.com.pl.

Artegence to wiodąca polska agencja reklamowa specjalizująca się w mediach interaktywnych. Działa od 1995 roku. Artegence oferuje pełną obsługę w zakresie e-marketingu oraz e-commerce, specjalizując się w tworzeniu więzi z marką dzięki budowaniu społeczności. Oferuje pełną obsługę w zakresie e-marketingu oraz e-commerce: Interactive branding: naming, brand identity, corporate identity; Serwisy WWW/mobile: korporacyjne, produktowe, reklamowe/event; Platformy CMS/sprzedażowe: portale publikacyjne, m-commerce, e-commerce, intranet/extranet; Reklama i Web positioning: banery, email marketing, sponsoring, webpositioning, mobile marketing, rich media; Narzędzia wspomagające: wideo, gry flash, gry komórkowe, programy lojalnościowe; Doradztwo i badania: strategia obecności w sieci, architektura informacyjna, testy funkcjonalności, tworzenie społeczności, analiza efektywności reklamowej.

Pliki do pobrania:
jpgATM_Artegence_1JPG (7377.82 KB)
jpgATM_Artegence_2JPG (7139.23 KB)
jpgATM_Artegence_3JPG (8386.09 KB)
jpgATM_Artegence_4JPG (6908.61 KB)
jpgATM_Artegence_5JPG (6252.76 KB)
pdfArtegence w Telehouse.PolandPDF (79.26 KB)


 
w góręw górę