Nasza strona wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników i zbierania danych statystycznych oraz marketingowych - zgodnie
z Polityk? plików cookies. W każdej chwili mog? Państwo zmienić ustawienia i zasady przechowywania plików cookies w swojej przegl?darce.
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Aktualno?ci  
ATM S.A. po raz trzeci laureatem konkursu Złota Strona Emitenta
06.10.2010

ATM S.A. jako jedyna spółka w historii trzeci rok z rzędu została laureatem prestiżowego konkursu Złota Strona Emitenta. Spółkę wyróżniono w kategorii spółek należących do indeksu sWIG80. Konkurs organizowany jest od czterech lat przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych (SEG), a wręczenie nagród tegorocznej edycji odbyło się podczas V Kongresu Zarządów Spółek Giełdowych SEG.

Serwisy internetowe spółek giełdowych oceniane były pod względem zawartości merytorycznej, estetyki oraz łatwości dostępu do poszczególnych informacji. Kapituła konkursu składała się ze znanych osobistości rynku kapitałowego, jak również najbardziej uznanych fachowców w takich dziedzinach, jak komunikacja marketingowa, dziennikarstwo, ekonomia oraz relacje inwestorskie. Kapitule przewodniczył Ludwik Sobolewski, prezes GPW w Warszawie S.A. Celem Konkursu Złota Strona Emitenta jest promocja stron internetowych spółek giełdowych jako przyjaznej, efektywnej i nowoczesnej formy komunikowania się emitenta z inwestorami, akcjonariuszami oraz środowiskiem biznesowym.

„Internet doceniliśmy już kilkanaście lat temu, o czym świadczy fakt, że ATM S.A. była pierwszą w Polsce firmą przyłączoną do Internetu i jedną z pierwszych firm, która postawiła na budowę miejskich sieci światłowodowych, w oparciu o które świadczymy teraz m.in. usługi dostępu do Internetu dla firm” — powiedział Maciej Klepacki, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich. „Z punktu widzenia relacji inwestorskich Internet jest doskonałym medium i jednym z ważniejszych kanałów komunikacji z uczestnikami rynku kapitałowego. Dlatego też bardzo nas cieszy, że kapituła konkursu składająca się z wybitnych specjalistów doceniła po raz kolejny realizowaną przez ATM strategię komunikacji w mediach elektronicznych, której kluczowym elementem jest właśnie serwis internetowy Spółki” — dodał Maciej Klepacki.

Poza komunikacją korporacyjną i działaniami w obszarze investor relations, grupa kapitałowa ATM z powodzeniem zaznacza swoją obecność biznesową w mediach interaktywnych. W oparciu o sieć Internet zarówno ATM S.A. jako operator telekomunikacyjny, jak i spółki zależne z GK ATM oferują swoje usługi i produkty. Do najważniejszych aktywności internetowych uruchomionych w ostatnim czasie należy zaliczyć internetowe serwisy handlowe umożliwiające m.in. zakup usług kolokacji i hostingu w centrach danych ATM S.A.: www.atman.pl i www.telehouse.pl oraz uruchomiony przez ATM Software portal www.SimpleTV.pl, oferujący usługi dystrybucji treści multimedialnych w Internecie, w tym m.in. przeprowadzanie transmisji na żywo czy uruchomienie kina internetowego.


ATM S.A. jest spółką teleinformatyczną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pod marką ATMAN świadczy usługi telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw i instytucji w oparciu o własne sieci światłowodowe i centra danych. Najważniejsze składniki oferty ATM to: dostęp do Internetu, szerokopasmowa transmisja danych oraz usługi kolokacji i hostingu. Spółka świadczy także usługi telefoniczne oraz outsourcingu telekomunikacyjnego. Głównymi odbiorcami usług są operatorzy telekomunikacyjni, media tradycyjne i portale internetowe oraz firmy z sektora finansowego, handlowego i przemysłowego.

Od 2006 roku ATM S.A. z sukcesem buduje grupę kapitałową, w skład której wchodzi obecnie 10 podmiotów z Polski i zagranicy. Spółki grupy kapitałowej uzupełniają kompetencje telekomunikacyjne ATM S.A. w dwóch głównych obszarach: integracji systemów teleinformatycznych oraz produkcji i wdrażania oprogramowania aplikacyjnego. Dokładniejsze informacje pod adresem: www.atm.com.pl.

Pliki do pobrania:
pdfATM_ZSE_2010PDF (72.63 KB)


 
w góręw górę